DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI :
-
Koks pristatymo laikas?
Numatomas pristatymo laikas nurodytas ant kiekvieno audinio/ gaminio. Jei negalite laukti, domina konkretesnė pristatymo data arba jums reikia skubaus pristatymo, susisiekite su mumis toliau nurodytais kontaktiniais duomenimis +37062787252 – esame lankstūs ir galime pasiūlyti jums tinkamą sprendimą.
- Ar užnešate baldus į namus?
Taip, baldų uznesimas yra įskaičiuotas į pristatymo kainą, kuri yra 30 eurų.
- Ar galiu pats pasiimti prekes iš jūsų saugyklos Vilniuje?
Taip, tokia galimybė yra. Kreipkitės bendruoju mūsų telefono numeriu + ir mes suteiksime jums visą informaciją.
- Kaip klientas sužino, kada bus pristatytos jo užsakytos prekės?
Transporto vadybininkas susisiekia su klientu likus dienai iki numatyto baldų pristatymo ir informuoja apie numatytą pristatymo laiką. Jei klientas negali priimti prekių siūlomą dieną, skambučio metu aptariamos kliento galimybės priimti prekes kitą dieną.
- Ar galiu pasirinkti konkrečią pristatymo dieną ir (arba) laiką?
Ne, tokios galimybės nėra, pristatymo maršrutai sudaromi automatiškai pagal užsakymų eiles ir pristatymo regionus. Transporto vadybininkas susisieks su jumis telefonu dieną prieš numatomą pristatymą ir suderins preliminarų laiką.
- Ar pristatote baldus į Kuršių neriją?
Ne, į Kuršių neriją baldų nepristatome, tačiau galime susitarti dėl patogios baldų paėmimo vietos Klaipėdoje (ar kitur Lietuvoje).
- Jei baldas vėluoja, kada jį gausiu?
Iš anksto informuosime jus apie vėlavimą pristatyti baldą ir numatomą pristatymo laiką, naudodamiesi užsakyme nurodytais kontaktiniais duomenimis. Jei turite papildomų klausimų, susisiekite su mumis el. paštu arba telefonu.